E-konsultacja to wygodna forma kontaktu z psychiatrą lub psychoterapeutą. Z konsultacji możesz skorzystać bez wychodzenia z domu, w dogodnym dla Ciebie terminie.
Jeżeli chcesz umówić się na e-konsultację z psychiatrą lub psychoterapeutą możesz to zrobić:
E-konsultacja trwa tyle samo czasu, co wizyta stacjonarna, czyli 50 minut w przypadku psychoterapii i 30-60 minut w przypadku konsultacji psychiatrycznej.
Każdy pacjent traktowany jest indywidualnie, więc lekarz/psychoterapeuta poświęci Ci tyle czasu, ile potrzebujesz.
Tak. Podczas konsultacji psychiatrycznej możliwe jest wystawienie zarówno zwolnienia lekarskiego (druk wysyłany jest przez platformę bezpośrednio do ZUS i pracodawcy) oraz e-recepty (lekarz poda Ci kod recepty, dzięki któremu będziesz mógł wykupić leki w dowolnej aptece).
W zależności od wybranego specjalisty e-konsultacja kosztuje od 150 do 200 zł. Szczegółowy cennik znajduje się w zakładce https://www.harmonja.pl/rezerwacja
E-konsultacja odbywa się za pomocą telefonu lub bezpłatnego komunikatora Skype.
W przypadku wyboru konsultacji za pośrednictwem komunikatora Skype, należy pamiętać by urządzenie na którym zainstalowana jest aplikacja, posiadało kamerę internetową, mikrofon, głośniki lub słuchawki z mikrofonem. Przed konsultacją należy sprawdzić czy sprzęt działa prawidłowo. Komunikator można zainstalować na komputerze, tablecie lub smartfonie. Zalecane jest połączenie internetowe o szybkości co najmniej 500kb/s aby uniknąć zakłóceń podczas rozmowy.
Tak. Pamiętaj jednak by zrobić to minimum 24 godziny przed zaplanowaną godziną konsultacji. W przeciwnym wypadku płatność za wizytę przepadnie.
Tak. Pamiętaj jednak by zrobić to minimum 24 godziny przed zaplanowaną godziną konsultacji. W przeciwnym wypadku płatność za wizytę przepadnie.
Najpóźniej do 24 godzin przed wizytą, dokonaj płatności za wizytę na konto o numerze:
Bank Milenium 53 1160 2202 0000 0003 6310 4121
UWAGA!
W tytule e-maila z potwierdzeniem, również wpisz swoje imię i nazwisko oraz nazwisko lekarza/psychoterapeuty. Ułatwi to weryfikację płatności.
Każdy nowy pacjent przed e-konsultacją musi wypełnić Kwestionariusz Pacjenta i przesłać go na podany przez Specjalistę konsultującego adres e-mail. Jeżeli Pacjent posiada dokumentację medyczną (wypisy ze szpitala, kopię dokumentacji z poprzedniego leczenia), to również prosimy o jej przesłanie.
Rekomendujemy, by przesyłany kwestionariusz oraz ewentualną dokumentację medyczną wysyłać w formie zaszyforwanej. Pozwoli to na zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa informacji. Hasło do odczytu można podać Specjaliście podczas pierwszej rozmowy – należy pamiętać, by hasła nie umieszczać w treści maila. Pliki można w łatwy sposób zaszyfrować za pomocą bezpłatnego programu 7-zip. Instrukcję instalowania programu 7-zip oraz szyfrowania plików znajdą Państwo TUTAJ.